یکتاس یکتاس .

یکتاس

ماسک گل رز

ماسک گل رز جوان کننده پوست

آنچه مسلم است یکی دیگر از روش های افزایش زیبایی پوست استفاده از بخور گل رز می باشد برای این کار باید مقداری گل رز را در یک ظرف فلزی جوشاند و بعد مقداری روغن اسطوخودوس به آن اضافه کرد و بعد صورت و گردن را بالای ظرف گرفت و یک حوله بر روی سر کشید تا با استفاده از این بخور  پوست رطوبت رسانی لازم شود. باید در نظر داشت که برای تهیه ماسک گل رز  در ابتدا شیر، پودر جوانه گندم و عسل را به خوبی با هم ترکیب می کنیم  و در مرحله آخر باید گلبرگ ها را اضافه کرد و به درستی با هم مخلوط کرد و سپس این ماسک را بر روی صورت و گردن مالید و پس از گذشت 30 دقیقه با استفاده از آب ولرم آن را شست.

بدیهی است ماسک گل رز یکی از قدیمی ترین ترکیباتی می باشد که از گذشته تا به امروز برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می شود به گونه ای که حتی برخی از افراد برای دستیابی به آرامش و همچنین پوستی زیبا مقداری برگ گل رز را در داخل وان پر از آب ریخت. آنچه مسلم است استفاده از ماسک گل رز بیشتر برای افرادی که دارای التهابات پوستی هستند و یا اینکه بر روی پوست خود جوش دارند می تواننند از این ماسک استفاده کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن آثار جوش و التهاب از روی صورت شان پاک شود. گفتنی است برگ های گل رز از خواص ضد میکروبی و آنتی باکتریال برخوردار هستند از این رو می توان با استفاده از این ماسک به راحتی  می توان التهابات پوستی و جوش های صورت را درمان کرد.

از سوی دیگر باید خاطر نشان کرد که با استفاده از ماسک گل رز می توان پوست را تا حدودی روشن کرد چرا که با استفاده از این ماسک لایه برداری ملایمی بر روی پوست  انجام می شود. جالب است بدانیم که بهترین نوع گل برای تهیه این ماسک ، گل محمدی می باشد، اما این در حالی است که می توان از هر نوع گل رز دیگری نیز برای تهیه این ماسک استفاده کرد. لازم به ذکر است که آنتی اکسیدان های موجود در گل رز می تواند مانع از ابتلا به پیری زودرس شود و همچنین موجب جوانسازی پوست نیز خواهد شد. از سوی دیگر باید خاطر نشان کرد که استفاده از ماسک گل رز برای تمام افراد توصیه می شود چرا که این ماسک از خواص بسیار برخوردار است.

 

از فواید گل رز و ماسک آن برای پوست چه می دانید؟

حال که زمستان و سرمای آن را پشت سر گذاشته ایم، زمان آن فرا رسیده که از ماسک های فصلی و بهاره برای زیبایی بیشتر پوست خود استفاده کنیم …رز، رمانتیک ترین شکوفه بهار است، و از بخت خوب ما، این گل یک قابض طبیعی است و در پاک کردن چربی و آلودگی پوست بسیار زیبا عمل می کند. گلبرگ های رز و سرکه را با هم مخلوط کرده و بگذارید به مدت دو هفته به همان حال بماند سپس، آن را از صافی رد کرده و با گلاب مخلوط کنید سپس این ترکیب را در یک بطری اسپری ریخته و روی یک تکه کتان تمیز پاشیده و به صورت خود بمالید. برای تهیه ماسک گل سرخ یا ماسک گل محمدی ، در مرحله اول باید ۳۰ سی سی آب مقطر در حال جوشیدن را روی ۳۰ گرم از غنچه های گل سرخ خشک یا تازه بریزید.

مچنین مواد فعال کننده موجود در عسل در ماسک گل سرخ یا ماسک گل محمدی باعث ترمیم و تجدید سلول های پوستی خواهد شد. اما می توان در خانه و به طور طبیعی ماسک های مفیدی برای زیبایی پوست تان تهیه کنید که هیچ ضرری نداشته باشد. مواد موجود در ماسک گل سرخ یا ماسک گل محمدی افتادگی پوست را درمان می کند و باعث طراوت و نشاط پوست می شود. همچنین بخوانید:تعبیر خواب رز | معنی دیدن رز در خواب | تفسیر خواب رز از نظر معبرین درست کردن ماسک گل رز. در این پست از مجله پزشکی آسان طب به بررسی فواید و طرز تهیه ماسک گل سرخ یا ماسک گل محمدی می پردازیم. مخلوط به دست آمده را به آرامی روی پوست صورت پخش کرده و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه روی پوست بماند.

گلبرگ های گل رز را خیس کرده سپس گلاب، عسل و ماست را با گلبرگ های رز خیس شده، خوب مخلوط کنید. بعد از انجام این مراحل باید ۳۰ گرم جو پرک آسیاب شده و ۳۰ گرم عسل را به مواد قبلی اضافه کنید. ماسک گل سرخ یا ماسک گل محمدی توانایی برطرف کردن جوش ها و سایر اختلالات پوستی را هم دارد. به گفته گیاه شناسان حدود ۱۰۰ نوع گل سرخ در رنگها و شکل های گوناگون در جهان وجود دارد. این گل های سرخ نه تنها خاصیت زیبایی دارند بلکه دارای خواص پزشکی درمانی زیادی هستند. ماسک گل رز یک قابض طبیعی است و در پاک کردن چربی و آلودگی پوست بسیار زیبا عمل می کند. در مرحله بعدی این مخلوط را از صافی ریزی عبور دهیدو درنهایت گل ها را از آن جدا کنید.

 

معجزه ماسک گل رز در زیبایی و شفافیت پوست

گلبرگ های گل رز به دلیل داشتن ویتامین ث و آنتی اکسیدان می تواند به سفت کردن و کاهش چین و چروک پوست کمک کند علاوه بر این، خاصیت هیدراته کردن ، ضد التهابی و ضد باکتریایی آن قرمزی پوست را کاهش می دهد و در نهایت، آلفا آمینو اسیدها منافذ پوست را می بندد این ماسک صورت برای افراد با پوست حساس مناسب است. خیار را داخل غذاساز خوب له و گلیسرین، گلاب را با آن به خوبی مخلوط کنید سپس این مخلوط را فشار دهید و حدود نیم ساعت آن را در یخچال قرار دهید خمیر بدست آمده را روی صورت یا هرناحیه ی دیگری که مد نطر دارید بمالید بعد از حدود 15 دقیقه صورت را خوب با آب بشوئید و با حوله خشک کنید.

گل ها و خاک رس فرانسوی را داخل ظرف شیشه ای یا چوبی مخلوط کنید سپس به آرامی روغن رز و آلوئه ورا را اضافه تا خمیر نرمی داشته باشید اجازه دهید چند دقیقه بماند تا این گل رطوبت را جذب کند سپس این خمیر را روی صورت بمالید و 10تا 15 دقیقه زمان استراحت دهید بعد با آب ولرم بشوئید. پایه اصلی ماسک های زیر گل رز است و همانطور که می دانید گل رز از دیر باز نماد عشق و زیبایی بوده است و هم اکنون به عنوان ماده اولیه در تهیه عطرها، لوازم آرایش و ماسک ها بکار می رود و در رفع جوش، لکه های پوستی و شفافیت صورت بسیار موثراست. خمیری از گلبرگ های گل و برگ های نعناع درست و به آن سفیده تخم مرغ و آرد ذرت ،گلاب اضافه کنید این خمیر چسبنده و نرم را به آرامی روی صورت تمیز بمالید البته مراقب باشید مواد وارد چشم ها نشود بعد از خشک شدن ، صورت را با آب بشوئید.

آلوئه ورا به دلیل داشتن مواد مغذی و مواد معدنی به هیدراته کردن پوست کمک می کند و خاک رس فرانسوی برای ازبین چربی ها، سموم و کثیفی های پوست بسیار موثر است هم چنین گردش خون را بهبود می بخشد و منافذ پوست را کاهش می دهد. امروزه یکی از دغدغه افراد بخصوص نسل جوان داشتن پوست شفاف و جوان است زیرا آلودگی و آلاینده های محیطی و سبک زندگی نا درست همگی موجب آسیب پوست شده است برای همین دانستن روش های موثر در مراقبت از پوست امری حیاتی است. این مواد را به خوبی مخلوط کنید و سپس مقدار کمی از این مواد را روی صورت بمالید و بعد گام به گام مصرف را بیشتر کنید و بگذارید 20 دقیقه بماند و صورت را با آب ولرم بشوئید و سپس کمی مرطوب کننده بزنید.

 

ماسک صورت گل رز بیواکوا

خانم هایی هستند که به دنبال یک روش موثر و ماندگار برای درمان چین و چروک ها و لکه های روی پوست خود هستند یا خانم هایی هستند که فرصت کافی برای درست کردن ماسک های خانگی و یا رفتن به متخصصان پوستی ندارند. این ماسک خاصیت ضد پیری دارد هنگامی که ماسک صورت گل رز بیوآکوا  بر روی پوست خود می مالید مواد و ویتامین های مورد نیاز، سریع به داخل پوست نفوذ می کنند. ماسک گل سرخ پوست های خشک و شکننده را بهبود می بخشد این ماسک یک آبرسان قوی محسوب می شود و باعث می شود تا پوست صورت را همیشه مرطوب و نرم نگه دارد. همچنین استفاده از این ماسک باعث بسته شدن منافذ باز صورت می شود و با نفوذ آن به داخل پوست، منافذ را تمیز و پاکسازی می کند.

ما محصولی را به شما معرفی می کنیم که بدون گرفتن وقت و با ساده ترین روش، از شر چین و چروک و جوش های صورت خود خلاص شوید. ماسک صورت گل رز بیوآکوا، از پدیدار شدن جوش و التهابات پوستی، جلوگیری کرده و پوست صورت را سفت و شفاف می کند. این محصول کمک میکند تا پوست مات، خشک و خشن شما بهبود یابد و رطوبت مورد نیاز پوست را به آن برسانید. ماسک صورت گل رز بیوآکوا، ماسکی گیاهی و ژله مانند به شما در بهبود و ترمیم مشکلات پوستی کمک می کند. و کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهند و باعث می شود سلول های مرده پوستبازسازی شوند. حاوی ویتامین های مختلفی می باشد و از عصاره گل سرخ واقعی بهره گرفته است.

پس از 15 تا 20 دقیقه و بعد از جذب کامل میتوانید صورت خود را بشویید. همین تغییرات باعث می شود پوست شما سالم و شفاف و جذاب باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خواص ماسک گل رز برای پوست

اگر میخواهی این پروسه زیبایی را تکمیل کنی هفته ای یکبار پوستت را با گل رز بخور بده به این صورت که مقداری گل رز را در یک ظرف فلزی بجوشان و مقداری روغن اسطوخودوس به آن اضافه کن و سپس صورت و گردنت را بالای ظرف بگیر و یک حوله بر روی سرت بکش تا با بخور گل رز به پوستت رطوبت رسانی شود. ماسک گل رز یکی از قدیمی ترین ترکیباتی هست که از گذشته تا بحال برای زیبایی و جوانسازی پوست استفاده می شده و اگر دقت کرده باشی در فیلم های قدیمی حمام های اشرافی پر شده بودند از گل رز های طبیعی که علاوه بر زیبایی و بوی خوش موجب خواص فوق العاده ای هم می شدند. استفاده از ماسک گل رز و بخور رز روشی فوق العاده آسان برای زیبایی و جوانسازی پوستت هست که می توانی به راحتی در منزل و بدون هزینه اضافی از آن بهره ببری.

این ماسک جوانساز باید حداقل هفته ای دو بار استفاده شود و خواهی دید که چطور پوستت روشن تر ، نرم تر و چین و چروک ها تا میزان قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین استفاده از گل رز برای پوست موجب نرمی ، لطافت و آبرسانی به پوست می شود و حتی ماسک گل رز باعث روشن شدن و لایه برداری ملایم پوست می گردد. در اینجاست که باید بگویم اگر لبهایت خشک می شود و یا دچار تیره گی لب هستی یکی از ساده ترین ماسک های خانگی برای زیبایی لب ، ماسک گل رز است. برگ های گل رز علاوه بر خاصیت ضد میکروبی و آنتی باکتریال که می تواند التهابات پوستی را به شدت کاهش دهد و جوش های صورت را درمان کند. کسانیکه از التهابات و جوش های پوستی رنج می برند و همچنین کسانیکه پوست خشکی دارند باید از ماسک گل رز استفاده کنند.

ماسک گل رز برای زیبایی پوست معجزه می کند از بین بردن چین و چروک صورت با ماسک خیار و آلوئه ورا خواص ماسک مغناطیسی. بهترین نوع گل برای تهیه این ماسک ، گل محمدی است ، اما می توانی از هر نوع گل رزی هم برای تهیه آن استفاده کنی. برای همین تصمیم گرفتم در این مقاله ماسگ گل رز را آموزش دهم تا بتوانی زیبایی و جوانی خود را حفظ کنی. را به خوبی با هم ترکیب کنی و بعد از آماده شدن ماسک گل رز آن را بر روی صورت و گردن خود پخش نمایی. 20 الی 30 دقیقه صبر کن و سپس با یک دستمال مرطوب صورت و گردنت را تمیز کن و سپس با آب سرد شستشو بده. اما اگر به پوست و زیبایی خود اهمیت ویژه ای میدهی این ماسک می تواند بهترین گزینه برای تو باشد.

 

ماسک گل رز؛ خواص، کارایی و طرز تهیه و روش استفاده

برای تهیه این ماسک تمامی مواد را با هم مخلوط کرده و نیم ساعت داخل یخچال قرار داده تا مواد داخل ماسک خنک شود و بعد خمیر حاصله را به مدت یک ربع روی پوست صورت و گردن قرار داده و سپس با آب ولرم بشویید. مواد لازم، نحوه ساخت و طرز استفاده از این ماسک را در ابتدای مقاله با عنوان ماسک عسل و گل رز برای پوست های معمولی برایتان نوشته ایم و در اینجا از تکرار مجددا آن صرف نظر می کنیم. خمیر حاصله را توسط انگشتان دست یا پد روی صورت و گردن خود بمالید و بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت زمان دهید تا مواد مغذی ماسک به خوبی جذب پوستتان شود و در آخر با آب ولرم آن را بشویید. گل رز جزء زیباترین گل هایی می باشد که نه تنها عطر آن سبب آرامش روح و ذهن افراد می شود بلکه این گل از خواص شگفت انگیز فراوانی جهت سلامت و زیبایی پوست برخوردار است.

برای تهیه پودر پوست پرتقال می توانید مقداری پوست پرتقال را در مجاورت آفتاب مستقیم و یا در فر به خوبی خشک کنید و بعد از آسیاب کردن در ماسک خود استفاده نمایید. ماسک گل رز از قدیمی ترین ماسک های زیبایی و درمانی در جهان بوده و به دلیل وجود آنتی اکسیدان بالای خود سبب تسکین التهابات پوستی، شفافیت و درخشندگی آن می شود. در ضمن گلبرگ های گل رز، حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان و ویتامین c می باشد که به تقویت سلول های پوستی و بازسازی بافت های آسیب دیده کمک فراوانی می کند. برای تهیه این ماسک تمامی مواد را با هم مخلوط کرده و خمیر حاصله را روی پوست گذاشته و همانند سایر ماسک های دیگر یک ربع زمان بدهید و بعد آن را با آب بشویید.

این ماسک با قدرت بالای جذب مواد مفید برای پوست سبب نرم و لطیف شدن آن می شود و حتی التهابات ناشی از آلرژی و حساست های پوستی را نیز التیام می بخشد. مناسب ترین زمان استفاده از این ماسک قبل از خواب است و بهتر است این ماسک تا هنگام صبح روی صورت باقی بماند و هنگام بیدار شدن از خواب شسته شود. به هنگام استفاده از ماسک ها برای صورت باید در درجه اول به نوع پوستتان توجه کنید و بر اساس نوع آن به انتخاب مواد ترکیبی داخل ماسک بپردازید. سپس این خمیر را به مدت یک ربع روی پوست تمیز قرار داده تا مواد مغذی ماسک به خوبی جذب شود و در آخر آن را با آب ولرم بشویید و با حوله خشک کنید. زعفران با داشتن آنتی اکسیدان فراوان به عنوان بهترین تسکین دهنده مشکلات پوستی در جلوگیری از پیری زودرس پوست و حتی درمان آکنه مناسب است.

 

ماسک ورقه ای گل رز از برند بیوآکوا BIOAQUA

این ماسک دارای عصاره ی گل رز طبیعی و خالص است، پوست صورت را شفاف کرده و حالت ارتجاعی آن را افزایش می دهد، با آبرسانی بالایی که دارد از خشکی جلوگیری کرده و پوست را مرطوب نگه می دارد، همچنین با لیفت صورت و سفت کنندگی پوست چین و چروک هایتان را از بین برده و مانع پیری زودرس می شود، استفاده از ماسک ورقه ای گل رز بسیار آسان و راحت بوده و حس آرامش و تسکین به شما می بخشد، خستگی های پوست را زدوده و باعث رفع التهابات پوستی می شود. امروزه یکی از دغدغه ی افراد به خصوص نسل جوان داشتن پوستی شفاف و جوان است زیرا آلودگی و آلاینده های محیطی و سبک زندگی نادرست همگی موجب آسیب پوست شده است برای همین دانستن روش های موثر در مراقبت از پوست امری حیاتی است.

گل رز از دیر باز نماد عشق و زیبایی بوده است و هم اکنون به عنوان ماده اولیه در تهیه عطرها، لوازم آرایش و ماسک ها بکار می رود و در رفع جوش، لکه های پوستی و شفافیت صورت بسیار موثراست. بعد از تمیز کردن پوست، ماسک را به آرامی در تمام صورت قرار دهید، با انگشتان خود را به آرامی فشار دهید تا کاملاً به پوست نزدیک شود. ماسک را بردارید ، مقداری مواد روی صورت باقی مانده، می توانید به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود. ماسک گل رز یک قابض طبیعی است و در پاک کردن چربی و آلودگی پوست بسیار زیبا عمل می کند. ۱۵-۲۰ دقیقه ماسک را روی صورت بگذارید تا به طور کامل مواد مغذی جذب پوست شود. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حد معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

ماسک صورت گل رز بیوآکوا

این ماسک خاصیت ضد پیری دارد هنگامی که از ماسک گل سرخ بر روی پوست خود می مالید مواد و ویتامین های مورد نیاز، سریع به داخل پوست نفوذ می کنند و کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهند و باعث می شود سلول های مرده پوست، را بازسازی کنند همین تغییرات باعث می شود پوست شما در برابر آلودگی ها و مواد غیر بهداشتی قوی باشد و پیری را به تاخیر بی اندازد. شیوه استفاده از ماسک صورت گل رز بیوآکوا: در ایتدا پوست خود را با شوینده مخصوص تمیز کنید پیشنهاد می شود پس از شست و شو از تونر استفاده کنید از ماسک گل رز بیوآکوا بر روی تمام پوست صورت خود بزنید توجه: از زدن این محصول بر روی پوست دور چشم خود داری کنید.

خانم هایی هستند که به دنبال یک روش موثر و ماندگار برای درمان چین و چروک ها و لکه های روی پوست خود هستند یا خانم هایی هستند که فرصت کافی برای درست کردن ماسک های خانگی و یا رفتن به متخصصان پوستی ندارند. همچنین استفاده از این ماسک باعث بسته شدن منافذ باز صورت می شود و با نفوذ آن به داخل پوست، منافذ را تمیز و پاکسازی می کند که موجب شادابی و درخشندگی پوست شما می شود. ماسک لاتکسی گل سرخ پوست های خشک و شکننده را بهبود می بخشد این ماسک یک آبرسان قوی محسوب می شود و باعث می شود تا پوست صورت را همیشه مرطوب و نرم نگه دارد. ما محصولی را به شما معرفی می کنیم که بدون گرفتن وقت و با ساده ترین روش، از شر چین و چروک و جوش های صورت خود خلاص شوید.

ماسک لاتکسی گل سرخ، از پدیدار شدن جوش و التهابات پوستی، جلوگیری کرده و پوست صورت را سفت و شفاف می کند. این محصول کمک میکند تا پوست مات، خشک و خشن شما بهبود یابد و رطوبت مورد نیاز پوست را به آن برسانید. ماسک صورت گل رز بیوآکوا، ماسکی گیاهی و ژله مانند به شما در بهبود و ترمیم مشکلات پوستی کمک می کند. ماسک لاتکسی گل سرخ، حاوی ویتامین های مختلفی می باشد و از عصاره گل سرخ واقعی بهره گرفته است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. پس از ۱۵ تا ۲۰ دقیقه و بعد از جذب کامل میتوانید صورت خود را بشویید. روزهای کاری: شنبه الی پنجشنبه صبح ها: از ساعت 9 الی 13 بعداز ظهر ها : از ساعت 17 تا 21.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۴۱ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)