یکتاس یکتاس .

یکتاس

بهاره رهنما

بیوگرافی کامل و عکس های عروسی بهاره رهنما و همسر جدیدش امیر خسرو عباسی

همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود، این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد و در حال حاضر در اتریش در رشته ی نوازندگی مشغول تحصیل می باشد. همچنین پژمان، چک برگشتی، خداحافظ بچه و زیر زمین و بازگشت به خانه هم از جمله سریال های تلویزیونی موفق این بازیگر محسوب می شوند. بهاره از معدود بازیگر هایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. امیرخسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که مدتی است بهاره رهنما کارهای تبلیغاتی را برای او انجام میدهد.

افعی، نان، عشق و موتور 1000، طبقه حساس، گاو خونی، ورود آقایان ممنوع و دایره زنگی و عاشقانه از فیلم های سینمایی او هستند. کوکا : بهاره رهنما به انگلیسی Bahareh Rahnama در 10 آذر 1352 در هزاوه، اراک متولد شد. بهاره رهنما برای دومین بار در شهریور 96 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی بازیگر تلویزیون می باشد. چهار چهارشنبه و کلاه گیس از جمله کتاب های این هنرمند هستند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد.

استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است. مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند.

انتشار حرف های تازه بهاره رهنما درباره شوهرش/بازیگر اینستاگرامی از چه چیزی خسته شد+عکس و فیلم

بهاره رهنما درباره ماجرای همکاری در کارهای تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی گفت و همسرش در ادامه این گفتگو گفت:یکی از علت هایی که من سراغ بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و من هم این هزینه را برای این تجربه داده بودم و این برای من خیلی مهم بود. مجری برنامه از ماجرای آشنایی اش با بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی پرسید و گفت:من ابتدا با دایی ام صحبت کردم و بعد ایشون با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم عروس بهاره رهنما است خیلی شوکه شدند. وی درباره مهریه اش گفت:من مهریه ای ندارم اما یک توافق بین ما بود اما همسر من واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق , مسکن ، حضانت فرزند و … را به من دادند و ما فقط قصد زندگی در آرامش داریم.

 بهاره رهنما بازیگر بسیار جنجالی در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری متفاوت را از خود با چهره ای نسبتا غمگین منتشر کرد. همسر بهاره رهنما درباره کامنت هایی که در صفحه اش قرار میدادند صحبت کرد و از خنده دار بودن برخی از آنها صحبت کرد. من تمام چیزهایی را که دلم میخواست در وجود امیرخسرو عباسی بود و خدا امیرخسرو را سر راهم قرار داد. در تکمیل این صحبت ها بهاره رهنما درباره خیلی از کامنت هایی که دلش را شکست صحبت کرد.

عکس و بیوگرافی بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو + علت طلاق و ازدواج

بهاره رهنما به دلیل یک سال جهشی درس خواندن در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شد و در زمان بازگشت از دانشگاه به طور اتفاقی با پیمان قاسم خانی ( فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر ) آشنا شد و پس از گذشت دو سال و آشنایی بیشتر تصمیم به ازدواج گرفتند. بهاره رهنما در سال ۱۳۷۵ با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ” بازگشت به خانه ” ساخته مسعود نوابی از قاب تلویزیون دیده شد اما کاری که موجب شهرت بهاره رهنما شد فیلم سینمایی نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ به کارگردانی ابوالحسن داوودی است. بهاره رهنما با وجود چهره بسیار زیبا اما همیشه از اضافه وزن خود رنج می برد تا آنجا که مجبور به عمل جراحی و قرار دادن بالن در معده ی خود شد اما با این راه نتیجه ی مطلوبی نگرفت و سپس با رژیم اختصاصی و ورزش توانست وزن خود را کاهش دهد.

پس از آن بهاره رهنما در چند فیلم و سریال از جمله گاوخونی، ماجراهای اینترنتی، سریال من یک مستاجرم حضور داشت و سپس بازی در سریال تلویزیونی زیرزمین ساخته علیرضا افخمی وی را مشهور و محبوب ساخت. بهاره رهنما علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را برعهده داشت، چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است. امیرخسرو عباسی مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسی است و آشنایی اولیه شان از زمانی شروع شد که بهاره رهنما به عنوان مدل، در تبلیغات این برند حضور پیدا کرد. از تئاترهای مهم و اخیر وی می توان شاه لیر، بیوه نویسنده فقید، فصل فراموشی، بلافیگورا، یرما، اپراتور نسل چهارم و دوباره اون آهنگ رو بزن سم را نام برد.

خانم رهنما به عنوان مدل تبلیغاتی برندهای مختلف در تیزهای تبلیغاتی حضور دارد و علاوه بر تبلیغات برند همسرش در تبلیغات مزون های مختلف فعالیت دارد. بهاره رهنما فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با نقش آفرینی در  فیلم سینمایی افعی به کارگردانی محمدرضا اعلامی آغاز کرد. بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی زوج هنری بودند که زندگیشان پس از ۲۲ سال زندگی در سال ۱۳۹۵ به اتمام رسید و از هم جدا شدند. وی در اینستاگرام با آیدی baharehrahnamaoriginal حضور پررنگ دارد و تمام فعالیت های خود را با کاربران خود به اشتراک می گذارد. بهاره رهنما بازیگر محبوب کشورمان علاوه بر بازیگری، رستورانی را در سعادت آباد افتتاح کرد و نامش را گوزن گذاشت.

 

اخبار طلاق بهاره رهنما؛ «نه» به مرد متاهل!

همزمانی این موارد در کنار هم باعث شد که این شایعه در فضای مجازی بپیچد که بهاره و امیر خسرو از هم جدا شدند اما به یکباره بهاره خانم عکسی از تولدش منتشر کرد از حاجی جونش هم رونمایی کرد اما باز دوباره خبری از آقای شوهر نیست! شایعه طلاق که کمی کمرنگ شد دوباره شبکه های اجتماعی بهاره و حاجی رو مورد هجوم قرار دادن که این ادا اطوار ها و ایجاد حواشی بری جذب فالوور بوده که خانم رهنما از انجایی که از هیچ چیزی برای کارش دریغ نمی کند حتی آبرویش این هم سناریویی از پیش تعیین شده بود تا خانم بازیگر همچنان بر سر زبان ها باشد که هست! با امیرخسرو عباسی بیشتر آشنا شوید امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی است که بهاره رهنما مدتی پیش تبلیغات این محصولات آرایشی را انجام می داد.

بهاره خانوم در استوری های اخیرش با انتشار تصویری از خود نوشت: برام جالبه که همیشه نقش زن هایی که به نوعی قضاوتشون کردم قسمتم میشه؛ زن_ دوم یک مورد جدید هم که جالب توجه بود این است که تا چند روز پیش تعداد کامنت های منفی خانم بازیگر زیر هر پستش آنقدر زیاد بود که اگر کسی وارد پیج او میشد از میزان انرژی های منفی شخصیت او را میفهمید، اما حالا انگاری ورق برگشته و کامنت های خوب و قربون صدقه و تعریف تمجی زیاد شده! مگر او چه کرده که به یکباره نظر کاربران عوض شد و کامنت های منفی اینهمه کم؟! اینکه نظرات را پاک می کند و یا ربات دارد معلوم نیست اما چنین چیزی هم دور از منطق است و باور پذیر نیست.

بهاره رهنما در پاسخ به اتهاماتی که همسر اول امیر خسرو عباسی علیه وی مطرح کرده است، نوشت: این روزها که جریان های عجیب و کثیفی علیه من و خانواده ام راه افتاده میخواهم بگویم: همسرم، تمام قد کنارت هستم و از شرافتت دفاع میکنم، بعنوان یک حقوقدان به زودی کسانی رو که به تو و شرافت و صداقت و خانواده ات توهین کردند به دادگاه میکشم تا عبرتی بشه برای سایرین به گواهی قلبم و شعورم تو از شریف ترین مردان روزگاری و من اینو به همه ثابت میکنم. ماجرا از آنجا شروع شد که تولد بهاره بود و طبق انتظار صفحه اینستاگرام بهاره خانوم پر شد از عکس و استتوری و تولد بازی و حتی دختر بهاره هم از خارج برای تولد مادرش آمد اما از امیرخسرو خان هیچ خبری نبود به این مورد اضافه کنید که بهاره مدتی پیش تمام کسانی را که در اینستاگرام فالو می کرد را هم آنفالو کرد که یکی از این افراد شوهرش بود.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۲:۲۹ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)