یکتاس یکتاس .

یکتاس

خاطره اسدی

دانلود فیلم و سریال های خاطره اسدی

میتوانید با زدن بر روی فیلتر "محبوبترین ها" محبوبترین فیلم و سریال های خاطره اسدی را بر اساس امتیاز کاربران و تعداد نمایش مشاهده کنید. میتوانید با زدن بر روی فیلتر "برترین ها" برترین فیلم و سریال های خاطره اسدی را بر اساس امتیاز منتقدین و استقبال عموم مشاهده کنید. میتوانید با زدن بر روی فیلتر "جدیدترین ها" جدیدترین فیلم و سریال های خاطره اسدی را بر اساس تاریخ انتشار مشاهده کنید. با مراجعه به صفحه هر فیلم و سریال، امکان دانلود با لینک های مختلف و مشاهده اطلاعات، پوستر، تیزر و. در این صفحه لیست فیلم و سریال های خاطره اسدی برای شما عزیزان جمع آوری شده است. بازیگران: مهرداد صدیقیان - شهرام حقیقت دوست - بهاره کیان افشار - سیما تیرانداز - خاطره اسدی - شیوا مکی نیان - احسان امانی.

خلاصه داستان: داستان دختر جوانی است که شبی را بیرون از خانه می‌ماند و این تنهائی او را وارد زندگی دیگری می‌کند. کارگردان: علی ابراهیمی | نویسنده: علی حمیدنژاد - علی شورورزی | تهیه کننده: امیرشهاب رضویان.

زندگینامه کامل “خاطره اسدی” همراه با عکس های دیدنی و زیبا

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از:نویسنده‌و کارگردان:علی نظری، بازیگران:سعید چنگیزیان، بهاره‌کیان افشار، بیژن افشار، حسام رحیمی منش، تصویربردار:امین جعفری، تدوین:روح اله‌انصاری، صدابردار:رضا تهرانی، صداگذار:حسین ابوالصدق، موسیقی:حامد ثابت. او می‌گوید بازی در «آخرین سرقت» تجربه‌بسیار خوبی بود، ضمن اینکه‌هیچ گاردی نسبت به‌ژانر طنز ندارم، اتفاقا خیلی هم کمدی تلخ یا اجتماعی را دوست دارم.

‏خاطره اسدی‏ Asadi's memory

خاطره اسدی می‌گوید: «همیشه گفته‌ام اگر آقای صدرعاملی برای آن فیلم نابازیگر نمی‌خواست و هانیه توسلی من را در دانشگاه نمی‌دید، شاید هنوز وارد سینما نشده بودم. ماه مهر، ماه ایدهآل‌گراها  گویا خاطره اسدی اعتقادی زیادی به تأثیر ماه تولد در خلقیات آدم‌ها دارد و می‌گوید: «مهری‌ها حد وسط هیچ‌چیز را نمی‌خواهند. خاطره اسدی که آن روزها هنوز توفیق حضور دریک اثر حرفه‌ای را پیدا نکرده بود، توسط هانیه توسلی به صدرعاملی معرفی شد و خیلی زود به گروه پیوست. هنرمند در هر شاخه هنری، در اثرش باید قسمتی از روح خودش را بگذارد و همان روحی که به کار می‌دهد باعث تفاوت در کیفیت و تأثیرگذاری اثر می‌شود.

دوری از تلویزیون  خاطره اسدی علت عدم حضور دوباره‌اش در تلویزیون را این‌گونه عنوان می‌کند: «تلویزیون چند سال است که حالش خوب نیست. درحالی‌که پدر خاطره اسدی گارد عجیبی نسبت به حضور دخترش در سینما داشت، با یک گفتگوی دوساعته با آقای کارگردان رضایتش را اعلام کرد. نقش‌آفرینی‌اش در «هفت دقیقه تا پاییز» با حواشی زیادی روبه‌رو شد و مشکلات او و علیرضا امینی (کارگردان کار) به رسانه‌ها کشیده شد. بی حاشیه  خاطره اسدی این‌قدر آرام و کم حاشیه است که حتی اگر اتفاقی جنجالی هم در زندگی‌اش رخ بدهد، تیتر اول رسانه‌ها نمی‌شود. او کارش در این عرصه را با کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم کوتاه آغاز کرده و سودای ساخت یک فیلم بلند در آینده را در سر می‌پروراند.

بعد ازاینکه خاطره اسدی با نقش سارا در مجموعه «سقوط یک فرشته» به شهرت رسید، مخاطبین منتظر حضور پررنگ او در سال‌های آتی بودند. تلویزیون و شهرت  خاطره اسدی در اولین تجربه تلویزیونی‌اش با بزرگانی همچون مسعود رایگان، فریبا کوثری، شبنم مقدمی و. » او همچنان اعتراف می‌کند که قبل از آن‌ بارها در تست‌های مختلف بازیگری شرکت کرده و اتفاقی خاص برایش نیفتاده است. ازجمله فیلم‌نامه‌های ضعیفی که انگار هیچ دغدغه‌ای در موضوع آن وجود ندارد، دستمزدهای عجیبی که پیشنهاد می‌شود و. شهاب حسینی، مهتاب کرامتی، لیلا حاتمی، هانیه توسلی، رویا نونهالی و ویشکا آسایش هم بازیگران مورد علاقه او هستند.

 

بیوگرافی خاطره اسدی + اینستاگرام

بازیگران «ممنوعه» : امیرحسین آرمان، علیرضا استادی، بهاره افشاری ، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی. اولین تجربه بازیگری حرفه ای خاطره اسدی در فیلم « دیشب باباتو دیدم آیدا » به کارگردانی رسول صدرعاملی می باشد ، خاطره اسدی با هانیه توسلی در یک دانشگاه درس می خوانده و هانیه توسلی از همین طریق او را برای بازی در این فیلم به آقای صدرعاملی معرفی کرد.

( بیوگرافی خاطره اسدی + اینستاگرام ) نام نام خانوادگیKhatereh Asadi خاطره اسدیتاریخ تولد7 مهر 1362 September 29, 1983محل تولدتهرانتحصیلاتکارشناسی بازیگریقد167 سانتیمتروضعیت تاهلمجردهمسر–بیوگرافی خاطره اسدی + اینستاگرامخاطره اسدیآغاز فعالیت هنری. شاید نگاه صفر یا صدی باعث این ماجرا شده باشد ، در ابتدای کار با بازی در دو فیلم خیلی خوب ( دیشب باباتو دیدم آیدا و تقاطع ) خیلی وسواس پیدا کردم که حتما کار های خیلی خوب را بپذیرم ، من برای این دو فیلم در همان شروع دو بار کاندید سیمرغ شدم. خانم خاطره اسدی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد ، دیده شدن وی با شهرام حقیقت دوست در چند مراسم و نمایش شایعه ازدواج آنها را به وجود آورد ولی هرگز توسط این دو تائید نشده است.

خاطره اسدی 7 مهر سال 62 در شهر تهران به دنیا آمده است ،وی فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد اکنون به عنوان بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون شناخته می شود. در مورد بازیگر مورد علاقه اش گفته است نمی توانم از یک نفر نام ببرم ، هانیه توسلی ، مهتاب کرامتی ،ویشکا اسایش ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی و رویا نونهالی را بیشتر دوست دارم. زمانی که برای بازی در فیلم « دیشب باباتو دیدم آیدا »  انتخاب شد ، پدرش که با بازیگری دخترش مخالف بود رضایت نمیداد تا این که آقای صدرعاملی در گفتگو خصوصی وی را راضی کرد. سال 1381 یک دوره بازیگری را در مدرسه هنر سازمان صدا و سیما گذرانده است ، پس از آن با ورود به دانشگاه تحصیل در رشته بازیگری را تا مقطع کارشناسی دنبال کرد.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۱:۱۴ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)