یکتاس یکتاس .

یکتاس

زمین شناسی مهندسی - کتابهای زمین شناسی مهندسی

معرفی و دانلود کتاب مقدمه‌ای بر مدل‌های زمین در زمین شناسی مهندسی

کار وی عمدتاً در پروژه‌های مهندسی بزرگ و سنگین عمرانی و استخراج از معادن روباز، از جمله پل‌ها، سدها، بندرها، بزرگراه‌ها، خطوط لوله‌، و راه آهن و تونل‌ها‌ در بیابان‌ها، کوهستان‌ها، پرمافراست‌ها و جنگل‌های بارانی، در مکان‌های متنوعی مانند استرالیا، بورنئو، برزیل، فالکلند، کنیا، لیبی، نپال، گینه نو پاپوا، سیبری، سودان و بیشتر مکان‌های بین این مناطق، بوده است. پتیفر به عنوان عضو تیم‌های چند رشته‌ای، در تهیه گزارش‌های ESIA و راهنماهای ظرفیت ساختمان‌سازی کمک کرده و همچنین در پروژه‌های تحقیقاتی صنعت محور که در رابطه با ناخالصی‌های شیمیایی موجود در بتن‌ها، اثرات کانی‌های رسی در تونل زنی و قابلیت احداث ترانشه‌های زنجیره‌ای بوده‌اند، مشارکت داشته است.

شاید بتوان از کتاب مقدمه‌ای بر مدل‌های زمین در زمین شناسی مهندسی (Geomodels in Engineering Geology: An Introduction) به عنوان گزارش کمکی برای آن‌هایی که ممکن است بخواهند بیشتر با محیط‌های انتخاب شده آشنایی داشته باشند، استفاده کرد و آخرین و نه کمترین هدف کتاب استفاده از آن برای تدریس است. مرزهای واگرا مرزهای سازنده‌ای هستند که صفحات جدید اقیانوس در آن‌ها شکل می‌گیرند و متعاقباً در نتیجه بالا آمدن ماگمای بازالتی سبک‌تر (سنگ سیال بسیار داغ) ایجاد شده توسط سیالات سیلیکاتی جدا شده از مواد جامد غنی از آهن در گوشته تا حدی ذوب شده، تشکیل می‌شوند. وی مدارک تحصیلات تکمیلی در مصالح زمین و مدیریت زیست‌محیطی و منابع زمین را دارد و در پروژه‌هایی در اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و منطقه آسیا-اقیانوس آرام از جمله خطوط لوله، ایستگاه‌های برق، معادن روباز، معادن زیرزمینی، راه آهن و راه کار کرده است.

جف پتیفر (Geoff Pettifer) یک زمین‌شناس فعال با بیش از 35 سال تجربه، از مطالعه میکروسکوپی و بررسی اشعه ایکس از مصالح، ارزیابی ساختگاه‌ها، طراحی ترانشه‌های سنگی و نظارت بر کارهای خاکریزی گرفته تا مطالعات زمین‌لغزش ناحیه‌ای و ارزیابی زمین‌های پرواز است. کتاب مقدمه‌ای بر مدل‌های زمین در زمین شناسی مهندسی نوشته‌ی پیتر فوکس، جف پتیفر و تونی والتام، رویکردی نوآورانه دارد که مبتنی بر اصول علمی و تجربه‌های معتبر در سطح دنیا در خصوص تهیه‌ی مدل‌های زمین در پروژه‌های مختلف مهندسی ارائه شده است. این فرآیند تعداد زیادی دایک آذرین و آتشفشان‌های زیر‌دریایی را تولید می‌کند و همچنین جزایر میانه اقیانوسی را از ماگمای اضافی، پدید می‌آورد (به عنوان مثال ایسلند، که در خط شکاف میان اقیانوسی اطلس قرار دارد).

 

خرید کتاب زمین شناسی مهندسی و ژئوتکنیک ویژه داوطلبان آزمون ...

مسئولیت وجه پرداخت شده توسط کاربر با مدیریت پرتال بوده و در صورتی که کتاب برای کاربر ارسال شده و مشکلی نباشد، وجه کتاب به ناشر پرداخت خواهد شد در غیر این صورت تا تعیین تکلیف نهایی، وجه کتاب در حساب انجمن باقی مانده و چنانچه کاربر ذی حق باشد، وجوه پرداختی به حساب کاربر برگشت داده خواهد شد. در زیر تصویر کتاب، قیمت پشت جلد و قیمت خالص بعد از اعمال تخفیف، اعلام شده و با ورود به داخل هر کتاب، کاربر می تواند علاوه بر اطلاعات شناسنامه ای، به چکیده کتاب، فهرست مطالب و موضوع های آن دسترسی داشته باشد. در ذیل این اطلاعات، فهرست کتابفروشی های ناشر که کتابهای وی را در تهران و شهرستانها به فروش می رسانند همراه با نشانی و تلفن، ارائه شده و کاربر می تواند کتاب خود را از کتابفروشی های محلی تهیه نماید.

درصورتی که حداکثر ظرف ده روز از تاریخ خرید، اعلامی مبنی بر عدم دریافت یا عدم رضایت از کتاب خریداری شده از طرف کاربر به پرتال اعلام نگردد، خرید مذکور از طرف پرتال، صحیح و کامل تلقی می گردد. لازمه این کارکرد آن است که کاربران بتوانند با کمک سیستم های جستجو با وارد کردن کلید واژه هایی از عنوان، نویسنده یا ناشر کتاب به منابع متعدد از ناشران مختلف دسترسی داشته و خرید نمایند. مثلا کاربر می تواند یا استفاده از جستجوی پیشرفته و موضوع بندی موجود به اطلاعات کتاب های یک موضوع خاص که برای نخستین بار در سال جدید منتشر شده دسترسی داشته و برای خرید انتخاب نماید. بعد از پرداخت وجه توسط کاربر، سیستم ادمین پرتال، بطور خودکار، سفارشات هر ناشر را برای وی ارسال کرده و ناشران می توانند از طریق آیکون (ورود ناشر) به سفارشات خود دسترسی داشته باشند.

در جستجوی پیشرفته علاوه بر امکان وارد کردن اطلاعات بیشتر و جداسازی خاص تر می توان از تقسیم بندی و رده بندی حوزه های مختلف علمی نیز استفاده کرده و به نتایج مطلوب تری رسید. ناشر با ارسال کتاب یا کتاب های خریداری شده، اطلاعات پستی مربوطه را اعلام داشته و در صورتی که به هر دلیلی امکان ارسال کتاب نداشته باشد، آیکون (برگشت وجه) را علامت می زند. تا قبل از پرداخت وجه، سبد خرید موجود با عنوان (در حال بررسی) در فهرست سفارشات کاربر نمایش داده شده و از طریق آیکون (پرداخت) امکان نهایی شدن خرید وجود دارد.  پیشنهاد می گردد کاربر در بدو ورود از آیکون (ورود کاربر) در بالای صفحه اصلی، استفاده کرده تا در حین خرید نیازی به وارد کردن کد و رمز خود نداشته باشد.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۴۸ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)