یکتاس یکتاس .

یکتاس

سمانه پاکدل

بیوگرافی «سمانه پاکدل» و همسرش هادی کاظمی + عکس های جدید و دونفره

هادی کاظمی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایرانی که بیشتر با فیلم های طنز مخاطبان تلویزیون را می شناسند متولد سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۵ میباشد او با کار «شب های برره» از مهران مدیری در سال ۱۳۸۴ به شهرت رسید از جمله نقش هایی که او در آنها بسیار خوب ایفای نقش کرده می توانبه «باغ مظفر » «مرد دوهزار چهره» «پاورچین» «شاهگوش» «شوخی کردم» اشاره کرد او در کارنامه هنری خود همکاری با کارگردانان معروفی همچون مهران مدیری، داوود میرباقری و داریوش کاردان دارد. از جمله کارهای شاخص و دیده شده خانم پاکدل می توان به سریال تلویزیونی «دلنوازان» اشاره کرد این سریال در سال ۱۳۸۸ از شبکه سه تولید و پخش شد و به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده تهیه شد او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون سحر قریشی، شاهرخ استخری، عبدالرضا اکبری،  فریبا کوثری سیاوش خیرابی به ایفای نقش پرداخت و بسیار به دل مخاطب نشست.

سمانه پاکدل متولد بیست و ششم مهرماه سال ۱۳۶۶ در اصفهان می باشد که یکی از بازیگران توانمند تئاتر و تلویزیون ایرانی می‌باشد او در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد و یک خواهر و برادر بزرگتر از خود دارد او علی رغم مخالفت‌های خانواده‌اش وارد عرصه تئاتر و بازیگری شد. سمانه پاکدل در دوران دبیرستان علاقه داشت رشته هنر را انتخاب کند و در این رشته تحصیل کنند اما با مخالفت های خانواده روبرو شد به همین دلیل پس از پایان دوره دبیرستان در سن ۱۷ سالگی بدون اینکه خانواده اش متوجه بشوند تئاتر را آغاز کرد و یادگیری آن را فرا گرفت. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است او در ابتدا با حضور در تئاتر توانایی‌های خود را محک زد پس از آن در  سریال های مختلفی به ایفای نقش پرداخت و بسیار خوش درخشید.

سمانه پاکدل پس از آنکه در برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری شد اعلام کرد که بسیار به ازدواج علاقمند می باشد و اگر مورد مناسبی پیش‌بیاید حتماً ازدواج می‌کند. این صحبت در سال ۱۳۹۶ از این برنامه پخش شد پس از آن در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ خبر ازدواج او با هادی کاظمی یکی از بازیگران طنز ایرانی منتشر شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سمانه پاکدل و همسرش در برنامه خندوانه + تصاویر

سمانه پاکدل هم در تکمیل صحبت های همسرش گفت :من و هادی از قبل همدیگر را می شناختیم ولی در 13 شمالی بیشتر کنار هم بودیم و از صداقت و مهربانی اش خیلی خوشم آمد و همه از خوب بودن هادی میگفتند و یکی از معیارهای من این بود که حالم با آدم ها خوب باشد و با هادی حالم خوب بود و هادی خیلی یکدفعه درخواست ازدواج را مطرح کرد و واقعا غافلگیرانه بود. محمدرضا علیمردانی بازیگر کشورمان به عنوان خواننده به جمع خندوانه ای ها اضافه شد و آهنگ جالب و متفاوتی را در این برنامه اجرا کرد و در بخش بعدی هادی کاظمی درباره خشایار الوند و روز تلخ رفتنش و خاطراتی که با او داشتند صحبت کرد و در ادامه نقشی را به همراه سمانه پاکدل بازی کرد.

هادی کاظمی ادامه داد:من اصلا آدم ازدواجی نبودم و اصلا و اصلا قصد ازدواج نداشتم و واقعا اگر سمانه نبود هرگز ازدواج نمیکردم و جوری بود دلم را برد و اصلا فکرش را هم نمیکردیم و ناباورانه در عرض سه ماه و بعد از اطلاع خانواده ها و موافقت آنها پیش قدم شدیم. هادی کاظمی بعد از سلام و احوال پرسی با مخاطبان خندوانه درباره ماجرای آشنایی و ازدواجشان گفت :ما سال 96 در برنامه 13 شمالی از هم خوشمان آمد اما به روی هم نیاوردیم و یکدفعه غافلگیرانه در عرض سه ماه این اتفاق رخ داد. سمانه پاکدل و هادی کاظمی مهمان دهمین ویژه برنامه نوروزی خندوانه شدند و در این برنامه درباره ماجرای آشنایی و ازدواجشان صحبت کردند و طبق روال برنامه هر شب مسابقه ای متفاوت را در این برنامه تجربه کردند.

برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته 9 فروردین ماه 98 با ویژه برنامه ای نوروزی ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. در بخش پایانی برنامه سمانه پاکدل و هادی کاظمی در یک گروه به رقابت با رامبد جوان و محمدرضا علیمردانی پرداختند. رامبد جوان در این برنامه میزبان سمانه پاکدل و هادی کاظمی زوج بازیگر کشورمان بود.

عکس عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی

هادی کاظمی چندی پیش در برنامه دورهمی در پاسخ به مهران مدیری که چرا تاکنون ازدواج نکرده است گفت : من هدف هایی در زندگی ام دارم و همچنین مسئولیت هایی در خانواده خود دارم که ابتدا باید به آن ها بپردازم و هم اکنون وظایف مهم تری دارم البته دوست دارم بچه هم داشته باشم !. وی از سال ۱۳۷۵ فعالیتش را در بازیگری شروع نمود اما در سال ۸۴ با سریال شبهای برره توانست به خوبی شناخته شود. هادی کاظمی در سال ۱۳۵۵ متولد شده است و سمانه پاکدل متولد ۱۳۶۶ است و این زوج با هم اختلاف سنی ۱۱ ساله دارند. سمانه پاکدل در سال ۸۸ با حضور در مجموعه دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده توانست به خوبی دیده شود.

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۵ می باشد و هم اکنون ۴۱ سال سن دارد. سمانه پاکدل از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد ۲۶ مهر ماه ۱۳۶۶ می باشد و ۳۰ سال سن دارد. البته او قبل از آن نقش های کوتاهی در برخی مجموعه ها نیز داشته است.

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۸:۳۷ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)