یکتاس یکتاس .

یکتاس

مدارهای الکتریکی - درس مدارهای الکتریکی

مدارهای الکتریکی 1- ابوطالبی - بهار 99

زمان امتحان روز دوشنبه 26 خرداد 1399 از از ساعت 12:30 الی 13:15 است، ولی برای اطمینان از عدم بروز مشکلات احتمالی در ورود به سیستم و آپلود پاسخ، از 5 دقیقه قبل از شروع آزمون تا 5 دقیقه پس از انتهای آزمون، امکان ورود به کوییز وجود دارد. در طول مدت آزمون، استاد حل تمرین درس در جلسه مجازی حل تمرین درس (در سامانه BBB سامیاد) حضور دارند و در صورتی که در گرفتن سوال یا آپلود پاسخ مشکلی داشتید، می توانید موضوع را با ایشان مطرح کرده و راهنمایی بخواهید. کوییز چهارم درس مدارهای الکتریکی 1 از مبحث تحلیل حالت دائمی سینوسی، به صورت مشترک برای هر سه گروه درس، در روز دوشنبه 26 خردادماه- ساعت 12:30 الی 13:15 برگزار می شود.

این کوییز شامل سه سوال است که دانشجویان باید به انتخاب خود به دو سوال از این سه سوال پاسخ دهند. سایر موارد مشابه دو کوییز قبلی است که توضیحات آن در ذیل کوییز اول آمده است. در صورتی که درخواست بررسی مجدد برگه پایان ترم خود را دارید، لطفا حداکثر تا روز یکشنبه 5 مردادماه 1399 درخواست خود را (با ذکر شماره سوال های مورد نظر) از طریق ایمیل. نمرات نهایی بعد از رسیدگی به اعتراضات، در سیستم گلستان اعلام خواهد شد. فایل های مربوط به مطالب ارائه شده در جلسات مجازی درس در این محل قرار می گیرد و توصیه می شود قبل از جلسات کلاس، مروری روی آنها داشته باشید. با توجه به تصمیم دانشگاه مبنی برتشکیل کلاس های مجازی از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه، لطفا به لینک زیر مراجعه فرمایید:.

 

جزوه مدارهای الکتریکی 1

شاید بهترین راه حل را بتوان تغییر نحوه تدریس این درس توسط اساتید محترم ذکر کرد، به این صورت که استاد مربوطه از تکنیک تدریس ترکیبی استفاده نمایید؛ یعنی هم پای تابلو شروع به تدریس و حل سوال نمایید و هم در فصولی که حس میکند احتیاج به وقفه طولانی نیست از پاورپوینت مدارهای الکتریکی 1 استفاده نمایید. توجه: اساتید محترم، این فایل “پاورپوینت باز” مدارهای الکتریکی 1 بوده که می توانید با توجه به صلاح دید خود اقدام به ویرایش آن نمایید و البته دانشجویان نیز می توانند به عنوان جزوه در قسمت های خالی این پاورپوینت یادداشت های کلاس خود را درج نمایند. شاید یکی از مشکلات مدارهای الکتریکی 1 را می توان گستردگی و حجم نسبتا زیاد آن دانست که اغلب در دانشگاه ها فصول آخر مورد کم لطفی اساتید محترم قرار می گیرد و اگر دانشجو برق باشید این مورد حتما به فرآیند تحصیل شما در ترم های آینده لطمه خواهد زد.

مدارهای الکتریکی 1 را می توان پایه ترین درس رشته برق دانست که بدون شک هر دانشجویی که در این رشته تحصیل می کند باید آن را به خوبی فراگیرد، این درس به دلیل اهمیت در صنعت، در سایر رشته ها نیز؛ بخصوص کامپیوتر ارائه می گردد. به همین جهت برای شما دانشجو و استاد محترم فایل آموزشی مدارهای الکتریکی 1 را به صورت پاورپوینت قرار داده ایم تا بتوانید با ظاهری جذاب تر این درس را فراگیرید.      دانلود مستقیم جزوه مدارهای الکتریکی 1 – پاورپوینت  | با حجم 4 مگابایت.      دانلود مستقیم جزوه مدارهای الکتریکی 1 – PDF  | با حجم 4 مگابایت. راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام PowerEn عضو شوید.

Power Engineering گروهی از اساتید و مهندسان باتجربه کشور می‌باشد که صرفا برای افزایش سطح آگاهی‌های دانشجویان و مهندسین رشته برق راه‌اندازی گردیده است. به منظور افزایش کیفیت محتوا، نظرات ارسالی خارج از موضوع این مقاله، تایید نمی‌شوند. لطفا در این بخش تنها نظر خود را در رابطه با موضوع فوق ارسال بفرمایید.

جزوه رایگان مدار الکتریکی 1

بار یک مدار الکتریکی ممکن است به اندازه مواردی باشد که لوازم خانگی مانند یخچال ، تلویزیون ، لامپ یا پیچیده تر مانند بار در خروجی یک ایستگاه تولید برق هیدرولیک را به آسانی انجام دهد. بار یک مدار الکترونیکی ممکن است به اندازه چند مقاومت ، خازن و یک لامپ ساده باشد ، همه به هم متصل شده اند تا فلش را در یک دوربین ایجاد کنند. به بخشی از مدار الکتریکی که بین نقطه شروع الکترونها و نقطه بازگشت آنها به منبع باشد ، “بار” مدار الکتریکی گفته می شود. () نقطه خروج “بازگشت” نامیده می شود زیرا الکترون ها هنگام تکمیل مسیر یک مدار الکتریکی همیشه به منبع می شوند. جزوه رایگان مدار الکتریکی – مدار الکتریکی مسیری است که در آن الکترون های ولتاژ یا منبع جریان جریان می یابند.

همچنین شما کاربران عزیز میتوانید برای درخواست معلم خصوصی مدارالکتریکی و تدریس خصوصی درس مدار اقدام نمایید. سایت مدرسان امیرکبیر امکان دانلود رایگان جزوه درس مدارالکتریکی یک را برای کاربران خود فراهم کرده است. یا یک مدار الکترونیکی می تواند پیچیده باشد و هزاران مقاومت ، خازن و ترانزیستور را به هم متصل کند. نقطه ای که الکترون ها مدار الکتریکی را ترک می کنند “بازگشت” یا “زمین” نامیده می شود. () شما کاربران عزیز میتوانید از لینک زیر جزوه را به صورت رایگان و مستقیم دانلود نمایید. نقطه ای که آن الکترون ها وارد یک مدار الکتریکی می شوند “منبع” الکترون ها هستند.

AC معمولاً از وسایل و موتورهای بزرگ قدرت می گیرد و توسط نیروگاه ها تولید می شود. مدارها از دو شکل برق استفاده می کنند: جریان متناوب (AC) و جریان مستقیم (DC). () باتری های DC دارای وسایل نقلیه باتری و سایر ماشین ها و الکترونیک است. مدارهای الکترونیکی معمولاً از منابع جریان مستقیم استفاده می کنند. مقاومت ها و دیگر عناصر مدار را می توان به صورت سری یا موازی وصل کرد. () انتقال مستقیم ولتاژ ولتاژ بالا از مبدل های بزرگ استفاده می کند. () ممکن است یک مدار مجتمع مانند ریزپردازنده در یک کامپیوتر باشد.

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۳۹:۰۱ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)