یکتاس یکتاس .

یکتاس

دانشکده اقتصاد - دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

کارشناسی ارشد

- افزایش سنوات تحصیلی اولین نیمسال بنا به تقاضای کتبی دانشجو (فرم شماره 9) و تأیید استادان راهنما و بارأی موافق شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده برای دانشجویان دوره روزانه به‌صورت رایگان و برای سایر دوره‌ها (شبانه و شهریه پرداز) با پرداخت شهریه ثابت در صورت تمدید واحد پایان‌نامه است. - چنانچه ازنظر آموزشی هیچ‌گونه منعی برای دفاع از پایان‌نامه وجود نداشته باشد، دانشجو فرم‌های مربوط (فرم شماره 4 و فرم شماره 5) به تعیین تاریخ دفاع را دریافت و پس از هماهنگی‌‎های لازم و تأیید استادان راهنما، مشاور و داور حداکثر 4 روز قبل از تاریخ دفاع به اداره آموزش تحویل دهد.

- ارائه پروپوزال تأییدشده توسط استادان راهنما و مشاور به همراه گزارش پیشینه پژوهش از ایرانداک به مدیر گروه مربوطه جهت تعیین نماینده کمیته و نیز تصویب در جلسه شورای آموزشی، پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده (دریافت فایل پروپوزال). - افزایش سنوات تحصیلی دومین نیمسال بنا به تقاضای کتبی دانشجو (فرم شماره 10) و تأیید استادان راهنما و تأیید شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده با پرداخت جریمه (حتی برای دانشجویان آموزش رایگان) خواهد بود. - دانشجو می‌تواند فقط در سنوات مجاز تحصیل (4 نیمسال) و حداکثر در نیمسال پنجم و حداکثر تا روز دفاع از امتیاز مقاله استفاده نماید و پس از روز دفاع، مقاله به‌هیچ‌وجه پذیرفته نخواهد شد.

حذف یک درس به شرطی که تعداد واحد دانشجو در آن نیمسال کمتر از حدنصاب لازم (8 واحد) نشود با تأیید استاد درس ذی‌ربط، مدیر گروه و اداره آموزش دانشکده قبل از شروع امتحانات (فرم شماره 7). -تحویل یک نسخه از پرینت پایان‌نامه با تأیید استادان راهنما و مشاور به اداره آموزش به کارشناس مربوطه برای ارسال به استاد داور پایان‌نامه جهت تائید و تعیین تاریخ دفاع. -دریافت فرم تأییدیه گواهی پذیرش مقاله از اداره آموزش جهت تعیین نوع مقاله و تأیید استاد راهنما و معاون آموزشی یا پژوهشی دانشکده (فرم شماره 6). مرخصی تحصیلی با احتساب سنوات دانشجو پیش از زمان حذف و اضافه طبق تقویم آموزشی دانشگاه و تأیید شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده امکان‌پذیر است.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۷:۱۳ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)