یکتاس یکتاس .

یکتاس

هندسه - شیوه‌های نوین در مسائل هندسه مسطحه

کتاب هندسه مسطحه ویژه المپیاد ریاضی

این کتاب به رغم کمی حجم، مطالب وسیعی را در بردارد، در این کتاب پس از بررسی همه مطالب کلاسیک مربوط به مثلث و دایره ( تشابه، تجانس، دایره های سه مماس، دایره نه نقطه، مورب ها، خط سیمسون، تقسیم توافقی، مسئله آپولونیوس و … ) بخشهایی نیز به یافته های نوین در مورد دایره و مثلث اختصاص یافته است. کتاب هندسه مسطحه توسط ناتان غیر مجاز می باشدشیلرکورت تالیف شده و در ایران با ترجمه ی محمود دیانی توسط انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است. به همین جهت این کتاب برای افراد علاقمند به هندسه و کسانی که خود را برای المپیاد ریاضی آماده می کنند بسیار مفید است. تعداد مسائل کتاب آنقدر زیاد است که می تواند افرادی را که به پرورش قوای فکری خود علاقه مند هستند مدت ها سرگرم کند.

بخش اصلی کتاب هندسه مسطحه از مباحث مربوط به مثلث و دایره تشکیل می شود. کتاب هندسه مسطحه کورت از ۱۰ بخش تشکیل شده است که عبارتند از:.

خرید کتاب-خرید کتاب درسی

در این کتاب، پس از بررسی همه مطالب کلاسیک مربوط به مثلث و دایره (تشابه، تجانس، دایره‌های سه‌مماس، دایره نه‌نقطه، مورب‌ها، خط سیمسون، تقسیم توافقی، مسئله آپولونیوس و غیره)، بخش‌هایی نیز به یافته‌های نوین در مورد دایره و مثلث اختصاص یافته است. به همین دلیل این کتاب برای افراد علاقه‌مند به هندسه و کسانی که خود را برای امتحان‌هایی از نوع المپیادهای ریاضی آماده می‌کنند، بسیار مفید است. موضوع کتاب: دوره دوم دبیرستان , روش عمومی حل مسائل ترسیمی, قطب و خط قطبی نسبت به یک مثلث, کتاب‌های آمادگی برای المپیاد ریاضی. توضیحات کتاب کتاب هندسه مسطحه نوشته ناتان غیر مجاز می باشدشیلرکورت ترجمه محمود دیانی ، توسط انتشارات فاطمی به چاپ رسیده است.

تعداد مسائل کتاب آن‌قدر زیاد است که می‌تواند افرادی را که به پرورش قوای فکری خود علاقه‌مندند، مدت‌ها سرگرم کند. سطح مطالب فراتر از هندسه دبیرستانی است و در واقع می‌تواند ادامه درس هندسه دبیرستان به حساب آید. بخش اصلی کتاب هندسه مسطحه از مباحث مربوط به مثلث و دایره تشکیل می‌شود. میدان انقلاب، ضلع جنوب شرقی میدان-پلاک 7، فروشگاه بانک کتاب ( سفارش تلفنی کتاب).

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۰:۴۲ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)