یکتاس یکتاس .

یکتاس

رؤیا تیموریان

بسیاری از خانم‌ها به دلیل سرکار بودن همسران‌شان حتی اگر خودشان هم شاغل باشند، باز زمان فراغت بیشتری نسبت به آقایان دارند که در همین زمان، نبودن همسر ممکن است از نظر روحی تا حدودی ضعیف‌شان کند یا مسئولیت‌های بیشتری را روی دوش‌شان بگذارد. دیوار به دیوار (1396) نفس گرم(۱۳۹۴) یادآوری(۱۳۹۲) یه تیکه زمین(۱۳۹۱) شمس‌العماره(۱۳۸۸) مدار صفر درجه(۱۳۸۵) شب دهم (۱۳۸۰) محاکمه (۱۳۷۸–۱۳۷۷) گم‌شده (۱۳۷۷) شبحی در تاریکی (۱۳۷۴) دشمن مردم (۱۳۷۳) برده رقصان رعنا (۱۳۶۹–۱۳۶۷). من و مسعود به یکدیگر قول داده‌ایم اگر بابت موضوعی ناراحتی از هم داشتیم، آن ناراحتی لحظه‌ای باشد و از آن رد ‌شویم، چون معتقدیم فرصت زندگی کردن کم است و این‌قدری نیست که بخواهیم با جر و بحث آن را سپری کنیم.

بیشتر مامان حمایت می‌کند و این اطمینان را کرده که طراحی لباس‌هایش را به من داده؛ این ماجرا، برای من هم فرصتی برای نشان‌دادن توانایی‌هایم و البته آزمون و خطاهای شروع کار جدی و حرفه‌ای است. پستچی سه بار در نمی‌زند (۱۳۸۷) زادبوم (۱۳۸۷) روی خط صفر (۱۳۸۶) سنتوری (۱۳۸۵) گوشواره (۱۳۸۵) شهر آشوب (۱۳۸۴) بید مجنون (۱۳۸۳) کافه ستاره (۱۳۸۳) تیک (۱۳۸۰) قارچ سمی (۱۳۸۰) زندان زنان (۱۳۷۹). این نیاز به یک درک متقابل دارد؛ یعنی وقتی مرد از سرکار به منزل برمی‌گردد، همین که قدرشناس زحمات همسرش به خاطر نگهداری از خانه و فرزندان باشد، بسیار ارزشمند است. من ناصر حجازی هستم… (۱۳۹۴) شیفتگی (۱۳۹۲) برف (۱۳۹۲) چه خوبه برگشتی (۱۳۹۱) دلتنگی‌های عاشقانه (۱۳۹۱) ابرهای ارغوانی (۱۳۹۰) گزارش یک جشن (۱۳۸۹).

طراحی لباس برای مادرم این مزیت را دارد که آدم‌ها می‌فهمند من دارم کار حرفه‌ای طراحی لباس می‌کنم و با اسم و سبک کارم آشنا می‌شوند. رویا تیموریان با مسعود رایگان که از بازیگران سینما می باشد ازدواج کرده است و این زوج هنرمند دو دختر به نام درنا و دنیا دارند. خودش بهترین نقش اش را «ملوک» در کافه ستاره می داند و البته فعالیت سینمایی اش را با بازی در حسرت دیدار درسال 1373 آغاز کرده است. تیموریان: من فکر می‌کنم در زندگی مشترک، باید یک نوع دیپلماسی وجود داشته باشد که معمولا خانم‌ها این دیپلماسی را دارند. منظورم از دیپلماسی که گفتم، همان درک متقابل، از خود گذشتگی و احترام به یکدیگر در زندگی مشترک است.

 

‏رویا تیموریان‏ Roya Timurian

در واقع رویا تیموریان از مجموع 55 اثری که در کارنامه دارد، در 32 اثر در سینما با نام‌های فیلم سلام ای ایران، فیلم پشت دیوار سکوت، فیلم من ناصر حجازی هستم، فیلم خانه دختر، فیلم خبر خاصی نیست، فیلم 91913، فیلم برف، فیلم شیفتگی، فیلم چه خوبه که برگشتی، فیلم دلتنگی های عاشقانه، فیلم ابرهای ارغوانی، فیلم شرق شرق است، فیلم گزارش یک جشن، فیلم قاتل بی رحم هسه کارلسون، فیلم پستچی سه بار در نمی زند، فیلم زادبوم، فیلم شیرین، فیلم روی خط صفر، فیلم تنهایی، فیلم سنتوری، فیلم گوشواره، فیلم بید مجنون، فیلم کافه ستاره، فیلم تیک، فیلم قارچ سمی، فیلم زندان زنان، فیلم مریم مقدس، فیلم دفتری از آسمان، فیلم شراره، فیلم مرد بارانی، فیلم لژیون و فیلم حسرت دیدار به ایفای نقش پرداخته و در 23 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال سرباز، سریال حوالی پاییز، سریال سایه بان، سریال بازگشت، سریال دیوار به دیوار 2، سریال دیوار به دیوار، سریال نفس گرم، سریال یادآوری، سریال راستش را بگو، سریال یه تیکه زمین، سریال گمشده، سریال شمس‌العماره، سریال مدار صفر درجه، سریال ساعت شنی، سریال ریحانه، سریال لبه تاریکی، سریال شب دهم، سریال دوران سرکشی، سریال مریم مقدس، سریال گم‌شده، سریال شبحی در تاریکی، سریال دشمن مردم و سریال رعنا بازی کرده است.

مثلا اگر اطلاعاتی دقیق‌تر در مورد بیوگرافی رویا تیموریان، آثار رویا تیموریان، جوایز رویا تیموریان، همکاران رویا تیموریان، گالری عکس رویا تیموریان، قد رویا تیموریان، وزن رویا تیموریان، رنگ چشم رویا تیموریان، وضعیت تأهل و همسر رویا تیموریان، فرزندان رویا تیموریان، حواشی رویا تیموریان و کودکی رویا تیموریان می‌دانید حتما برای ما ارسال کنید. در این سال‌ها رویا تیموریان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مسعود رایگان با 11 مرتبه، کوروش تهامی با 6 مرتبه، پرویز پورحسینی با 5 مرتبه، پگاه آهنگرانی با 5 مرتبه و بهرام ابراهیمی با 5 مرتبه بیشترین همکاری را با رویا تیموریان داشته‌اند.

 

منبع


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۷:۱۱ توسط:ستار یکتا موضوع: نظرات (0)